Ramzfile Ramzfile .

Ramzfile

دانلود کتاب آمار و احتمال 1 رشته آمار

هدف عمده از کتاب آمار و احتمال 1 یادگیری مفاهیم آماری و پرداختن به روش هایی است که بر اساس آن ها تحلیل داده ها صورت می پذیرد. برای وارد شدن به مباحث مربوط به روش های آماری، ابتدا می بایست مقدمات را فرا گرفت.

این کتاب بر اساس سرفصل مدون وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای درس آمار و احتمال یک دوره کارشناسی آمار تدوین شده است. برای مطالعه این کتاب با معلوماتی از دروس ریاضی عمومی 1 و 2 کفایت می کند.

دانلود کتاب آمار و احتمال دانشگاهی
با مرور فهرست مطالب این کتاب، از عنوان های کلی و جزئی درس مطلع می شوید. درک مطالب هر فصل وقتی ممکن می شود که مطالب فصل های قبل از آن را به خوبی فهمیده باشید. پس از دریافت چهارچوب هر فصل، به طورتدریجی به مطالعه ی عمیق ترمطالب اهتمام ورزید و تمرین های مربوط را حل کنید. با پاسخ دادن به پرسش ها و حل تمرین ها، می توانید از کیفیت پیشرفت خود و درک و فهم مطالب آگاه شوید. در ضمن به تمرین های هر فصل در پایان کتاب، پاسخ داده شده است. همینطور در بخش دیگر برخی پرسش های چهار گزینه ای مرتبط با مطالب کتاب جمع اوری شده است که حل آنها را به خواننده واگذار می کنیم.

برای بخش هایی که از نرم افزار مینیتب استفاده شده ، توصیه می شود که آموزش فصل هفتم را در ابتدا در کلاس های عملی این درس فرا گرفته، سپس وارد فصل های اول تا ششم شوند. لازم به ذکر است که در آزمون های پایان هر نیم سال، از این فصل ارزیابی صورت نخواهد گرفت و ارزیابی آن را به عهده ی اساتیدی که مجری کلاس های عملی هستند واگذار می نماییم.


برچسب: آمار و احتمال 1، آمار و احتمال دانشگاه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۶:۳۹ توسط:ramzfile موضوع: نظرات (0)