Ramzfile Ramzfile .

Ramzfile

دانلود کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

شیمی جامع مبتکران یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب های شیمی بین دانش آموزان کنکوری است . نشر مبتکران وقتی اواخر دهه 70 اقدام به چاپ کتاب های شیمی کنکور کرد ، شاید تصور این حجم از استقبال را نداشت اما کتاب های شیمی مبتکران بیش از دو دهه جزو اصلی ترین انتخاب های دانش آموزان برای شیمی کنکور بوده است که این موضوع نشان از کیفیت بالای این کتاب ها دارد. در واقع هر جا صحبت از انتخاب بهترین منابع شیمی کنکور میشود نام کتاب های شیمی انتشارات مبتکران همواره به چشم میخورد

کتاب جامع شیمی مبتکران
شاید در نگاه اول فکر کنید که کتاب های شیمی دو جلدی مبتکران به صورت سوال و پاسخ در دو جلد مجزا هستند اما اینطور نیست . مولف در کتاب های دو جلدی فصل های کتاب را از هم جداگانه است یعنی در جلد اول دو فصل اول و در جلد دوم سه فصل پایانی کتاب میباشد هدف از این کار انتشارات این بوده که دانش آموز متناسب با روند تحصیلی و ترمی خود کتاب تهیه کرده و در صورت رضایت و نیجه گرفتن جلد بعدی کتاب را خریداری کند تا هم از لحاظ حجمی و هم از لحاظ مالی صرفه جویی کند.

شیمی بازرگان ، کتاب جامع شیمی مبتکران مهندس بازرگان اینها همگی نام هایی است که به طور عامیانه برای کتاب های شیمی مبتکران نیز استفاده میشود ، این نام ها برگرفته از مولف کتاب جناب آقای مهندس بهمن بازرگانی میباشد که جزو اساتید و معلمان برجسته و صاحب سبک در درس شیمی کنکور است که این سبک در این کتاب ها کاملا دیده میشود.

تست های طبقه بندی فراوان با درجه سختی نسبتا زیاد و بعضا مطالب خارج از کتاب اصلی ترین ویژگی کتاب های شیمی مهندس بازرگان میباشد . مولف معتقد است با حل تست های سخت و سطح بالا و البته فراون است که میتوانبه جنگ غول سرسخت کنکور رفت . به همین خاطر در بعضی موارد مطالب خارج از کتاب نیز در تست های شیمی مبتکران مشاهده میکنید تا از این طریق بتوانید خود را برای هرمدل تست در جلسه کنکور سراسری آماده کنید . این کتاب ها فاقد درسنامه مجزا بوده اما مولف در قسمت پاسخ نامه تشریحی با توجه به هر سوال ، آن مبحث را به طور کامل همراه با بیان نکات تستی و کنکور توضیح داده است.

دانلود رایگان کتاب شیمی دوازدهم مبتکران pdf
دلیل محبوبیت و پرفروش بودن کتاب‌های شیمی انتشارات مبتکران این است که یک مجموعه‌ی کامل و جامع شامل درسنامه و تست دارند. تست‌ها دارای پاسخ تشریحی هستند، تمام مطالب کتاب‌های درسی شیمی برای هر یک از پایه‌ها به طور کامل پوشش داده شده است. دانش آموزان با کمک این کتاب‌ها از سایر منابع شیمی بی‌نیاز خواهند شد.

شکل‌ها، نمودارها و جداول همه به صورت تمام رنگی در این کتاب‌ها به چاپ رسیده‌اند و هیچ نکته‌ای از کتاب درسی از قلم نیفتاده است. همچنین؛ لحن روان، ساده و صمیمی و در برخی موارد طنزگونه‌ی نوشتار کتاب‌ها باعث شده است که دانش آموزان در فهم مطالب دچار مشکلی نشوند.


برچسب: شیمی مبتکران، کتاب شیمی مبتکران، شیمی جامع مبتکران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۶:۴۲ توسط:ramzfile موضوع: نظرات (0)